niedziela, 20 grudnia 2015

Wyjaśnienia.

     Jak już widzicie, usunęłam wszystkie posty z bloga. Może zapytacie, dlaczego?
Doszłam do wniosków, że moje opowiadanie jest beznadziejne. Nie byłam do niego przygotowana, nie miałam żadnego planu, charakterystyki...NIC.
     Postanowiłam to zmienić. Napisałam opisy bohaterów i relacje między nimi, pracuję nad planem wydarzeń, przeszłością i przyszłością. Zrobiłam nawet rozpiskę zajęć Elizabeth.
W skrócie, jetem przygotowana. Nie mam pojęcia, kiedy ukarzą się nowe rozdziały, może nawet nie w tym roku szkolnym, ale na pewno dam wam znać.

Pozdrawiam i zachęcam do czekania.

PS: Jeśli kogoś zniechęciły te różne szablonowe rzeczy, typu bal, głodówki i tak dalej (tak wiem, to było do kitu), nie będzie tego. Wszystko będzie całkowicie inaczej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

My Rule Of Thumb

Czytasz = Komentujesz
Prosta zasada.

About me

Moje zdjęcie
Julia (dla przyjaciół Natka) jest ciekawą życia osobą, kocha swoich przyjaciół i rodzinę, i jest im wszystkim wierna. Uwielbia psy, koty, lisy, wilki, niedźwiedzie, delfiny, REKINY, orki, wieloryby i kaczki. Boi się pająków i ciemności, i wysokości. Jej hobby jest pisanie, czytanie, oglądanie anime, czytać książki. Lubi też leżeć na kanapie. I Deidarę.

Magic Wiki

Wyniki wyszukiwania